יום שלישי, 26 ביוני 2012

קיץ, הדפס, הזיה וליפסטיק

( עדיין בעיצומן של ההגשות )
(*והיי, אני בכלל לא אמורה להיות כאן* )


אני חולה על הדפסים  (בטח שמתם לב..)
לפעמים אני נתקלת בכאלו שגורמים לי להתרגש, ואשכרה עושים לי את היום.
הדפסים מעולם האופנה זה לא דבר חדש, הם באים בד"כ בצורת טרנד חרוש,
אבל למעשה הדפסים יכולים להיות הרבה יותר מזה !

אני מאוד מקווה שבקרוב אוכל לעדכן במשהו אישי שקשור לנושא הזה..

בינתיים,
הנה עיצובי הדפסים עשירים ומקסימים של מעצבת מוכשרת מספרד בשם פאולה פפנהיים ( Paula Pappenheim ),
שחלק משיתופי הפעולה שלה היו עם חברת האופנה הספרדית "קסוטו ברצלונה".

לי אישית האימאג'ים גרמו לחייך ולחשוב על החופש שמביא איתו הקיץ
(*עוד קצת, תחזיקי מעמד*).


התמונות לקוחות מכאן:
הבלוג ההורס של המעצבת
אתר הבית

*אזהרה: לא לבעלי לב חלש*
 








עדיין לא נפלתם מהכסא?

 
 


אהבתם?
אשמח לשמוע אתכם! מוזמנים להגיב.

המשך שבוע מקסים.


6 תגובות:

BeautyBitch אמר/ה...

נפלתי ממש חזק, עזרי לי לקום מהרצפה?

that texture magic אמר/ה...

לגמרי!
יחד עם פתיחת עצומה לייבא אותה לארץ

Macabre Doll אמר/ה...

אלה עבודות גראפיות משגעות!
תודה לך

that texture magic אמר/ה...

Macabre Doll

מסכימה,
עבודות שזורקות אותך לעולם אחר!

*Maja* אמר/ה...

איזה יופי של הדפסים! כמו קולאז'ים שיצאו משליטה! קוסטו ברצלונה תמיד משמח אותי..תודה

Lena אמר/ה...

מדהים!!