יום ראשון, 2 בספטמבר 2012

פה ושם.

ימים של בטלה.

עדיין בחופשת סמסטר,
עוד שנייה החגים.
סימנים של שנה חדשה והתחלות חדשות.
לא הספקתי לסמן וי על רוב הדברים בTo Do List  שלי,
ולבן אדם פעלתן כמוני- זה אפילו די מלחיץ.

קצת חוסר מוזה, בשילוב אהבה למנוחה, כנראה עושים את שלהם.

נו טוב, 
עוד חודש וחצי חוזרים לטירוף של הלימודים, אז מותר קצת להתעצל, לא?


בינתיים אני מתנחמת במתנות הנהדרות שקיבלתי ליום הולדתי (שהיה בסוף יולי),
ועסוקה בלקנא בכל מי שטס מסביבי לארץ רחוקה.

ארנק- וינטג' מתנה מבת דודתי שנפשה לה בלונדון// חצאית- ישנה של זארה// 
חולצה- מהארון של סבתא

 

עגילים + שרשראות- באדיבות החבר, מהחנות האהובה עליי (נכון להיום) באטסי.


Xx
תמונות באדיבות איילת.
xX


ולסטודנטים מבינינו- 
איך אתם מעבירים את החופש ?

3 תגובות:

BeautyBitch אמר/ה...

התכשיטים מושי מושלמים!

Dana - Style 4 Me אמר/ה...

אני לא הולכת עם עגילים כבר שנים, אבל ממש עשית לי חשק עם שלך! אם זה ממש זול, תוכלי לחלוק מידע על החנות הזאת באטסי? תודה ותמשיכי להנות מהחופש(-:

Michal (Skeletons Out of Closet) אמר/ה...

באמת תכשיטים מהממים. תודה על הלינק לחנות!
עוד לא יצאתי לחופש של לפני הסטודנטיאליות, אבל כשהוא יהיה אני מקווה לעושת בעיקר כלום :)