יום חמישי, 19 באפריל 2012

בא לי

בא לי..

אחרי חופש שהיה נעים אך קצר מידי,
נחתתי חזרה הישר ללחץ הגשות אמצע סמסטר, יחד עם התחלת עבודה חדשה.
מזל שלפנינו עוד מספר חופשים שבהם אוכל להשלים שעות שינה.

אחד הסממנים מבחינתי שאני בעיצומם של הלימודים, הוא היעדר לק על הציפורניים (בנוסף לחוסר חשק לאיפור, שיער יבש וכו').
אבל בא לי להחליף לק כל יום.

ובא לי שהידיים שלי יפסיקו להתמלא בדבק, צבע או לכה,
למרות שאין יותר כיף מזה.
 
 בתמונה: מבחר קטן מהלקים של אחותי,
אחת שיש לה אשכרה זמן להחליף לק.




זהו, הוצאתי קיטור.
ועל הדרך מצאתי את החנות הזו, עם פרינטים צבעוניים שעשו לי מצב רוח.

מוזמנים להשאיר תגובות, אשמח לשמוע אותכם!


סופ"ש נעים ומוצלח.


5 תגובות:

Michal (Skeletons Out of Closet) אמר/ה...

אני ממש אוהבת את הפרינטים האלה! מסוג הדברים שתולים על הקיר והם מכתיבים את כל האווירה שבחדר...

that texture magic אמר/ה...

החנות הזו משגעת.
ממש מעוררת השראה!

*Maja* אמר/ה...

אגב, מה את לומדת? הבלוג שלך מקסים, שיהיה בהצלחה

that texture magic אמר/ה...

מאיה-
אני סטודנטית לעיצוב טקסטיל, בשנקר כמובן.

*Maja* אמר/ה...

הו כמה כיף! היתה לי התלבטות קשה בסוף הלכתי על תעשייתי. מחכה לראות קצת ממעשה ידייך! שבת שלום..