יום חמישי, 26 באפריל 2012

פוסט-עצמאות




אז איך עבר יום העצמאות?

אצלי עבר בסדר גמור, בלי יותר מדי חגיגות.
אתמול בערב יצאתי לרחובות העיר במטרה לצלם קצת, ובעיקר ניסיתי להגן על עצמי ועל המצלמה מחבר'ה שחשבו שזה אחלה רעיון לרסס את כל הרחוב בספריי השלג המקולל.
לאחר מכן הלכתי לעבוד (!!) ואני יכולה לציין שהיו רגעים מצחיקים וסך הכל עבר מהר, וזה בזכות שיחות שהתקבלו מחבר'ה שיכורים.
האמת שיש בזה משהו עצוב כי רובם נשמעו ילדים.

ובכלל בהקשר הזה,
אתמול הרגשתי צביטה קטנה בלב כששמעתי איך ילדים מדברים,
וזה קרה כשנתקלתי בחבורת ילדים בני 9-11 שפשוט קיללו אחד את השני, ממש בגסות, 
וזה גרם לי לתהות מה זה אומר על החברה שאנו חיים בה? האם להורים יש השפעה על הנושא? ואם לא, אז מאיפה זה מגיע?
ועד כמה זה יכול להתדרדר?
אין לי ספק שאנחנו דור אחר.



ובמעבר חד-
לא אוכל לציין את יום העצמאות מבלי להתייחס לתוצרת כחול לבן,
ובמקרה זה- על עיצוב כחול לבן.
אז בחרתי להציג מותג תכשיטים שאני אישית מאוד אוהבת,
המותג נקרא דריוס' (Dario's) של המעצב הישראלי - איתי מינץ.

התכשיטים שלו עשויים מחומרים כמו: מתכת, פרספקס, ועץ,
אומנם נשמע מאוד תעשייתי, אך זה מה שמייחד את התכשיטים.




מדובר בתכשיטים דומנינטיים ו"מלבישים" (משמע התכשיט עושה את ההופעה),
מהסוג שאי אפשר להתעלם ממנו.


 

מצא חן בעיניי שהתכשיטים לא נפוצים מידי ואין אותם לכל אחת,
מה שדי נדיר בארצנו (ביחס למותגים אחרים).



התכשיטים נמכרים ברזילי (משם גם לקוחות התמונות),
ואני ממליצה לבקר באתר הכיפי והמיוחד של המעצב.




 מקווה שנהנתם בחג,
חגגתם ואכלתם כמו שצריך,
ושיהיה סופ"ש נעים.


אשמח לשמוע ממכם=
תגיבו.



אין תגובות: